tisdag 22 december 2009

nån annans klänning.

det är så himla kul att det finns så många fina klänningar i världen och att alla har olika stilar och tyger och mönster och snitt. för att blandningen i bloggen ska bli så bra som möjligt så startar vi ett nytt koncept idag. det heter "nån annans klänning" och det går ut på att någon jag tycker är fin och bra och rolig gästbloggar med en av sina favoritklänningar.

om du också vill blogga så vore det urskoj! mejla gärna mig på enklanningomdagen@gmail.com eller kommentera i inlägget i så fall.

kram!
emma

2 kommentarer:

  1. Hej, din blogg idé är så fin och jag liskom du är en riktigt klänningstjej även om jag kanske inte har en klänning vareviga dag. Men jag gästbloggar jätte gärna hos dig om jga får såklart. Kolla gärna in min blogg: lindapetre.blogspot.com

    Ha det fint, Linda

    SvaraRadera
  2. linda: åh tack! vad fint sagt. spännande! jag kollar in!

    SvaraRadera