fredag 26 februari 2010

väntan, alltid denna väntan.



ibland går livet ut på en väldans massa väntan. ungefär så är det nu. jag vet inte prick vad jag väntar på, men något är det. kanske en resa, kanske på att den röda telefonen ska ringa, kanske på att det ska bli vår, kanske på att fina a ska få jobbet hon sökt i sthlm så vi kan dricka vin varje fredag, kanske på en puss eller kanske på något helt annat.
men hur som så blir väntan alltid lite roligare i en fin klänning. just den här har jag hittat längst in i popkompis garderob och jag älskar den!
om man vill vara extra fin kan man matcha den, och telefonen, med ett rött skärp. det gör jag här, fast det syns inte.

2 kommentarer:

  1. Om det här läkeriet inte faller väl ut så kan du få anställa mig som proffsstajlist.

    SvaraRadera
  2. hanna: javisst! hur mycket tar du i timmen? kanske en semla.

    SvaraRadera